marți, 8 aprilie 2014

Modulul I. Predarea în baza proiectelor.

Experienţa participării la acest curs este mai valoroasă, pentru că putem colabora cu colegii noștri la elaborarea unităţii de învăţare. Cooperînd în special cu participanţi la curs, care lucrează în aceleaşi clase sau/şi predau aceleaşi materii ca mine, o să-mi permită îmbogățirea experienței.
Doresc să-mi pot forma un portofolui electronic lucrativ și util elevilor și colegilor mei de la catedră. Sînt convinsă că voi putea găsi și la colegii mei și în resursele internet multe lucruri interesante.
Mă preocupă mai multe probleme metodice și instructive, sper pe parcurs să le pot discuta cu mai mulți profesori.
Doresc să-mi îmbunătăţesc metodele de evaluare a proiectelor elevilor și să le ajut elevilor să-şi formeze capacităţi de auto-evaluare şi auto-ghidare pe care le vor utiliza şi dezvolta de-a lungul întregului an. De asemenea doresc să elaborez proiecte bine-organizate, care ar implica profund elevii mei şi ar viza standardele fixate.
Voi proiecta şi voi elabora resurse pentru o unitate de învăţare la limba română carea va acoperi un domeniu-cheie al curriculumului.
Spre că prin uitilizarea metodei proiectelor și eu și discipolii mei vor acumula, vor stoca și vor opera corect cu resursele informaționale, ceea ce îmi va permite să am un management mai eficient al clasei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu