joi, 15 mai 2014

Modulul VIII. Prezentarea Portofoliilor unităţilor de învăţare

Ca la orice final se vine cu anumite rezultate. Noi am pregătit şi am
prezentat Portofoliile unităţilor de învăţare , iar apoi în discuție comună am
evaluat cursul Intel® Teach Essentials
Am înțeles că prezentarea produselor create cu ajutorul instrumentelor
tehnologice deseori necesită metode de facilitare diferite de cele utilizate
pentru prezentarea produselor create cu ajutorul instrumentelor mai tradiţionale.
Scopul prezentării Portofoliului fiecărui profesor participant la curs a fost
de a face schimburi de opinii cu colegii noștri privind produsul final şi
de a vedea ce-au creat ei.
Sînt conștientă că la sfîrşitul unei călătorii de felul celeia pe care am
făcut-o pe parcursul acestui curs, eu ca un profesorii mai ocupaţii am fost
tentaţă de a răsufla uşurațăi şi de a trece la alte activităţi.
Însă cercetările denotă că reflecţiile structurate sistematice asupra experienţei de învăţare au o importanţă esenţială pentru învăţare. de aceea voi rezerva
și pe viitor timp pentru a analiza experienţele mele acum, la finalul cursului.Neapărat voi reveni la materialele date și pe parcursul verii.
Mi-au plăcut mult materialele colegilor mei Elena Orhei, Ludmila Tomnatic.
Țin să-i mulțumesc pentru răbdare și înțelegere moderatorului cursului Laurei Dicusar și tuturor cu care am colaborat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu